Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

28 October 2012

Okay, bila exam? eh tak panggil exam lagi dah. Bila SPM? Whoa SPM. Huh? Macam tak percaya je aku nak ambil SPM. 5 November - 6 Disember. Ohmaygod, dah ready? Sorry I'm not ready yet! :( Pecah kepala otak nak buat revision. Lagi lagi sejarah hadoyaiii -.- nak hafal zaman gelap bagai, perang dunia pertama lah. Benak otak ni haa. Kan senang kalau soalan tu minta aku ceritakan sejarah hidup aku. Hahaha. Kdiam tak kelakar pun -.- Kay tak ape lepas exam ni je terus freedom. Lupa kan ah dulu nak berfreedom freedom nak berboyprengggg bagai semua tu. Yang penting exam dulu faham? Dah lepas exam satu hal, nak hadap lagi PLKN. Ya Allah, tak nak pergi laaaa. Terseksa kot nanti. Entah macam manalah nasib diri aku nanti. Adib sayangg pulak boleh ejek ejek aku ni haa. Huh takpe. Tunggu nasib awak pulak nanti ye Baby Adib :* Okay got to go, nak prepare for SPM this year. Byebye my sweet bloggy :) Muah muah. Haha.

p/s : I miss you Muhammad Adib Safwan Bin Abdul Karim :*