Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

24 August 2012

Assalamualaikum hye wassup yoo! HAHA. lamanya tak update, tak ada masa laa bro. Gua sekarang busy dengan SPM tahun ni. So gua tak dapat nak update update ni. Mama pun tak bagi gua online. Mama dengki dengan gua. Gangster gangster gua pun gua dengar cakap mama gua, taat tau. Lu orang apa tahu. HAHA. Sudah sudah ingat sweet ke cakap lu gua lu gua ni. Pejam celik pejam celik dah raya kan? Sekejapnyaaa. Trial pun semakin dekat. Raya tahun ni macam tak bermakna. Hmm tak tahu kenapa. Macam macam masalah aku tahun ni. Serabut otak aku ni haa nak fikir kan satu satu hal. Silap hari bulan boleh 'kiok' aku kalau terlampau pressure. Okaylah tak nak cakap pasal tu lagi. 27 August 2012 mula laa aku menjawab paper BM. Dah benak otak aku mentelaah Sutera Dalam Lukisan tu, untung cerita dia best. Kalau tak, tak ada maknanya aku nak baca tebal tu. Macam tak percaya je nak SPM, rasa sekejap sangat. Masa pantas berlalu kan? Tettttt! Cerita trial ke, SPM ke. Cerita sini mati sini. HAHA. Teringat ayat abang DM cakap dekat aku hari tu. Sengal punya abang DM!