Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

07 July 2012

Alahai bulan julai yang penuh dengan masalah. Semak faham semak? Bukan aku sorang je ada masalah, tapi kawan kawan aku. Kesian dorang. Masalah aku tak seteruk dorang semua. Affalina Asri, kau kuat kan? Insyallah kau boleh hadap semua ni. Kita selalu sokong kau dari belakang. Yakin dengan diri sendiri okay sayang. Fazren Emelda, aku tak tahu macam mana nak cakap. Lebih baik kau ikut cakap ibu kau tu. Bahaya bila lelaki dah macam tu. Aku hanya boleh doakan yang terbaik je untuk korang. Aku tak dapat nak tolong apa apa lagi. Aku minta maaf okay. Amira Erina, jaga ongbak baik baik yee. Hihi. Aku dah tak rapat dengan dia macam dulu dah. Sebab tu kau punya. Dalam kelas sekarang aku ada Afifah Osman je tau. Okay then. Kenapa ek tiba tiba kita jadi macam ni? Mungkin sebab aku terasa kot. Maklum lee kanak kanak. Hati kecik bhai. Haha biarlah. Farah Dayana dah besar. Boleh bawa diri, boleh jaga diri. Tapi satu je, dia ni cengeng! Haha. Eh walaupun kita tak macam dulu, jangan tak bertegur kita pula. Kita kan sebelah sebelah katil kan? Malam malam boleh main kenyit kenyit mata sebelum tidur ;) Menangis tiba tiba bila kita dengar lagu 'Kenangan Terindah' tadi. Kita sayang awak Nur Affalina bt Mohd Asri, Nur Amira Erina bt Abd Aziz & Nurul Farzen Emelda bt Hussin. Awak semua sahabat yang baik. Macam mana nak jadi macam dulu balik? Err tettttt! Biar masa yang menentu kan. Puasa nak dekat ni, tak elok gaduh gaduh. Kita dah penatlah. Tapi rindu pada sesi pujuk memujuk. Ada tepi tangga dorm, dalam bilik gosok. Haha. Ada masalah kita tetap share sama sama tauuuu :) Friendship never end