Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

26 April 2012

Lama tak update blog. Al maklumlah budak asrama katakan. Burrrr -.- Kali ni aku nak update pasal OUTING. Kenapa dengan outing? Gini ceritanya. Hahahaha tak boleh nak taip ahh aku. Nak kata kelakar adalah jugak sedih pun ada. Okay aku cerita. Masa hari pertabalan agong kan sekolah cuti. Budak asrama tak dapat balik. So, aku dengan rakan rakan sepejuangan kebosanan di dalam dorm. Kita orang pun call lah cari transpot untuk bawa kita orang outing. Cari punya cari hampir 2 jam baru jumpa. Okay bila dah dapat transpot masing masing happy bukan main. Siap pun awal nak keluar kan. Bila dah siap tu pergi dekat guard tulis nama, masing masing dah tulis. Guard tanya dapat kebenaran warden tak? Semua angguk semua jawap dapat. Haha. Nak keluar kan. Kena pandai.

Di sini bermulanya, kita pun keluarlah pintu gerbang SMTMT tu, baru je keluar ni tak sampai lima minit terserempak pulak dengan usop (Ketua Warden) dia dalam kereta time tu and dia berhenti panggil kitaorang. Sumpah cuak time tu. Haha. Dia cakap "kau nak pergi mana ni". "outinglah cikgu" "otak kau outing, hari ni mana ada outing". Lepas tu dia suruh tunggu dia dekat pondok guard. Kita orang berlima pun berdiri dekat situ selama 2 jam dengar ceramah dia siap dapat malu lagi dengan orang lalu lalang dekat situ. Dengar ceramah tu boleh tahan lagi ni siap ketuk kepala dengan buku, Uhaiiiii nak ketawa je aku time tu. Hahaha. Lepas tu dia ambil nama je dia kata malam jumpa dia dekat pejabat warden. Memang semu benda kita orang buat hari tu 2 jam lah -.-

Dah pun berlalu, mulanya fikir dah tak nak buat hal dah. Tu last. Tak ku sangka tak ku duga ada lagi hal yang berlaku petang tu. Acani, kita orang ada order makanan. Mok and Xyrra pun ajaklah aku and Affa teman. Time tu nak mahgrib. Time nak ke bawah ambil makanan laluan kita orang pun dekat tempat futsal. Takut usop nampak punya pasal sanggup jalan jauh tak ape. Aku mok and affa tunggulah dekat parking arena tu. Xyrra pulak jumpa adik angkat. Hati aku memang dah rasa tak sedap. Memang nasib tak baik ahh. Usop pulak turun nampak muka kita orang lagi. Ayat first keluar dari mulut dia "muka korang lagi, naik menyampah aku lah" haha. Lepas tu terangkanlah apa kita orang buat dekat bawah tu. Dia suruh aku dengan affa naik. Mok dengan xyrra tunggu bawah. Dah usop kata kita orang bersubahat sebab nak coverline xyrra date dengan adik dia. Usop ni pun satu. Tak tahu cerita tuduh tuduh.

Lepas tu pukul 9 malam kita orang pergi pejabat warden, dah lah dekat dengan bloc lelaki. Kalau budak lelaki tahu ni memang habislah kan. tunggu punya tunggu 45minit baru dia sampai. Kena ceramah lagi time tu. Lepas tu dia suruh tunggu 20minit sampai dia datang. Berdiri jangan bergerak tempat lain. Sampailah budak lelaki dah habis prep. Memang malu habislah. Kena menganjing kau kau punya. Mulut memang puaka. Ada yang kata "Bodoh kantoi fly, tak reti fly jangan fly" Sabar jelahhh sabarlah ke esok esok esok dan seterusnya asyik kena panggil fly je. Memang aku tak lupalah 11 April 2012. Kenangan paling memalukan. Penat ahh nak taip. Haha bye assalamualaikum :)