Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

31 March 2012

Assalamuaikum :) Entri kali ni nak cakap pasal K A W A N. Yeah kawan, sekarang semua dah berubah. Berubah yang ketara sekali. Kenapa boleh jadi macam ni? Dulu selalu tidur sama sama. Awak mesti tidur katil saya and share selimut. Kadang kadang tu kelakar bila time sejuk main tarik tarik selimut. Selalu pergi breakfast sama sama kan? Pergi mandi sama sama. Pergi surau sama sama. Share story sama sama. Senang cerita semua kita buat sama sama. Tapi semua tu dah tak ada lagi? Kenape? Saya sedih tahu tak. Ia tak berpunca dari sesiapa. Ia berpunca dari diri kita sendiri. Awak sedar tak wahai sahabat? Dulu janji apa? Kita akan kawan sampai bila bila. Nak masuk U sama sama. Saya ego, awak pun ego kan? Masing masing keras kepala macam batu bata. Kalau macam tu bilanya masalah kita nak selesai. Dalam dorm pun dah tak selalu bertegur. Cakap bila perlu je kan. Sampai bila kita nak macam ni? Kita dah lama kawan, please buang ego awak tu. Saya akan cuba buang ego saya. Saya tahu awak ada cerita hal ni dekat bobot kan? Sebelum tu saya dah cerita dulu. Hmm saya menangis bila fikir pasal kita ni. Saya harap lepas awak baca entri ni. Awak text saya. Saya tunggu. Esok bila awak dah balik hostel saya nak peluk awak. Hope lepas ni kita macam dulu balik ye. Saya sayang awak Nur Amira Erina Bt Abdul Aziz :)