Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

01 June 2011

Kadang-kadang aku tak faham dengan perangai kau! Fikiran tak matang langsung, cuba jangan macam budak-budak boleh tak sayang? Bila aku kata kau tak matang, kau boleh pulak kata aku bajet-bajet matang -.- Menganjing pulak ye. Aku tak tahu apa ada dalam fikiran kau terhadap aku, aku rasa kau fikir aku ni perempuan tak guna, suka game lelaki, or whateverlah dalam fikiran kau tu. Semuanya buruk pada aku kan. Hello! aku dengan kau kan dah tak ada apa-apa. So apa aku nak buat aku punya sukalah kan. Aku dah tak ada orang punya lagi macam dulu. Aku boleh berkawan dengan sesiapa sahaja. Setakat ni aku baru keluar dengan Myrul je. Tu pun sebab aku selesa kawan dengan dia. aku bukan perempuan apalah setiap minggu tukar pasangan keluar dengan lelaki lain. Haha sorry okay. Im not like that. Keluar dengan kawan lelaki tak salah kan :)