Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

07 October 2011

Sorry aku dah TERbenci kau, TER tau bukan aku suka suka nak benci kau. Tapi TER faham kan? :) Kalau diberi pilihan lah kan, aku memilih untuk tidak mengenali diri kau. Perangai kau macam burit, jangan kasi aku nak maki kau lah. Aku dah lama kenal kau, aku baik baik dengan kau, macam ni kau buat aku. Bila aku dah minta cara baik tu, kau bagi dengan cara baik tak boleh ke? Perlu aku datang mengemis dekat kau? Lelaki apa kau ni? Tak malu ke? Jangan sampai aku cakap dengan ayah kau dekat sekolah tu. Budak budak dah suruh dah aku jumpa ayah kau, tapi aku malas ah. Nanti kau jugak yang kena teruk dengan ayah kau kan. Kau nak lari mana weh? Tak jauh mana pun ayer keroh kau tu lah. Setakat taman tasik utama tu. Jangan sampai aku bawak abang aku jumpa kau. Ehhhh sial lah, sumpah sakit hati !