Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

01 May 2011

Aku tak faham dengan perasaan aku sekarang ni. Sumpah macam bodoh, kau dah janji dengan diri kau kan Farah? Kau tak nak ingat dia lagi, nak lupakan dia buat masa ni. Dia pun dah ada orang lain kan. Tak payahlah nak ingat-ingat dia lagi farah oii. Tapi asal perasaan tu boleh ada boleh balik? Cuba kau ingat balik ayat ayat dia tu. Tak segan ke weh, nanti dia fikir kau batak sangat dengan dia.

Tapi aku tak boleh tipu diri aku sendiri, aku sayang dia lagi, aku tak boleh lupakan dia. Aku tak tahu kenapa kuat sangat cinta aku pada dia. Ya allah, berat sangat ujianmu. Apa lagi ujianmu selepas ni, aku tak sanggup nak jalani. Tolonglah ya allah.  To gf dia tu, tolonglah jaga dia baik-baik. Tu je aku minta and kalau boleh ubahlah dia sebaik mungkin. Sekarang ni biarlah dia dengan teman baru dia tu.Aku tak nak ganggu hubungan mereka, aku doakan diaorang bahagia dan kekal lama. Aminnnnnn