Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

30 April 2011

Oh okay now aku dah faham, kau nak aku benci kau. Kau nak aku tak nak ingat kau lagi. Kau nak aku putus harapan pada kau. Okay fine, i'll try my best dear :) Kau yang nak kan. Aku akan cuba seboleh mana yang aku boleh buat okay :) Lebih baik kita berkawan dari bercinta kan? Tu lebih baik. Terima kasih untuk selama ni. Jaga girlfriend elok-elok. Jangan risaulah eh aku tak berharap pada kau lagi. Just bagi aku masa untuk lupakan kau. Jujurlah aku cakap, aku sayang kau lagi. Err tak ada apa lagi nak cakap. Kbye

Esok dak wan and ila nak ajak pergi PD. Bapak lama tak pergi lah. Boleh lah aku lupakan semuanya dekat sana nanti. Tenang je tengok laut. Tinggalkan semua kenangan dekat sana. Dorang pulak suruh aku bawak khemah -,- macam tahu pasang pulak kan. Siap nak suruh aku cun cun sebab ramai member dia dekat sana. Hahaha tak nak aku. Esok pukul 10 pagi dia datang jemput dengan TANABE dia tu. Okaylah, mama tak bagi online lama lama. Kena tidur awal takut esok susah nak bangun. Thanks to my parents sebab bagi green light nak keluar esok. Tak pernah dia bagi bebas macam ni. Hihi. iloveyouuu :) Muah !