Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

06 February 2011

Tak Boleh Tidur

Sekian lama tak menangis baru malam ni aku menangis balik. Nak tahu sebab apa aku menangis? Haihh tak perlu bagitahulah. Buat malu aku je nanti. Tapi rasa pelik jugakan kenapa perlu aku menangis segala bagai. Oh okay aku faham, maybe dia boring sebab tak dapat text aku. Yelah duduk hostel kan. So biasalah tu main minta-minta number ni. Kawan-kawan kan, tak salah pun. Kisah pulak aku ==' Lagi pun aku ni siapalah kan. Diri dia, hak dia. Terpulang nak buat apa. Mana boleh nak halang.

Tengah sedih-sedih pun boleh ketawa kan aku ni. Ni semua sebab si Hafiz bekas budak PPU yang telah berpindah ke AUTO. *Pengkianat. Ya allah, layan dia tadi boleh jadi gila akulah. Sumpah best dapat kawan dengan dia, hilang tension weh. Betul aku tak tipu. Siap nak berlumba siapa tidur lambat dia menang. Hahaha macam budak keciklah. Yeahh aku menangkan akhirnya, kau mengalah juga. Jangan lupa belanja aku. Hee. Lagi satu, yang pasal hari pendaftaran tu betul weh. Aku tak tipu, percayalah :)

Kejap lagi dah balik asrama, hmm malasnya. Tapi apa boleh buatkan, kena pergi juga. Maybe sampai pertengahan tahun je kot, lepas tu aku nak stay luar. Sebelum balik nanti, aku ajak mama pergi DP kejap mau tengok wayang. Sempat lagi kau kan farah! Alaaa, biasalah kan nak release tension apa salah nya pergi tengok wayang dengan mama daripada pergi dengan bf, kawan-kawan apa dapat? Hahaha. Out dulu byeeeee