Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

05 February 2011

Five February

Yooo! Salam satu Malaysia :D Hahaha. Hari ni aku bangun awal sebab terkejut macam mana aku boleh ada dekat ruang tamu. Padahal aku tidur dalam bilik malam tadi. Pelik ==’ Siapa pula yang alihkan aku. Aku tanya mama “Mama, macam mana akak boleh ada dekat sini?” Dengan selamba mama jawab “Manalah mama tahu.” Hampeh ==’ Ke aku mengigau malam tadi? Sampai turun dekat ruang tamu.

Lima Februari dua ribu sebelas pada pukul tujuh tiga puluh tepat aku online. Gilalah aku ni, pagi-pagi belum mandi belum apa terus online. Yolah, esok lusa mana nak dapat online lagi kan. Dah balik kandang tercinta (Asrama). Online je tadi aku tengok dia ada online tak, hmm tak ada *kecewa. Lepas tu tengok notification, wah bukan main lagi makwe aku sorang ni. Main like-like ye post si capital A. Suka kau ek.

Lepas tu dapat post dari si Naufal, haa ni lagi sorang dah mula berjinak-jinak dengan blog. Baguss! Dia suruh editkan blog dia macam aku punya. Dah berkenan dengan blog aku le tu. Hahaha. Perasanlah kau Farah! Okay aku terus edit, simple je weh. Kalau tak suka diam! Jangan banyak bunyi. Aku tahu nanti dekat sekolah belanja aku. *Gurau je. Tak payah upah-upah. Aku  ikhlas tolong ni :)

Okaylah, siap-siap nak keluar dengan mama. Bye