Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

25 February 2011

Berakhir


Menyesal, sedih, sakit hati semua ada. Kenapa jadi macam ni, macam aku suka sangatlah kan. Memang patut dia buat aku macam tu. Memang salah aku, aku mengaku. Tapi tak kan langsung tak boleh bagi aku peluang lagi. Dulu pasal dia kantoi minta number si Sarah and jalan berdua dengan intan tu lagi lah aku hot. Boleh je aku bagi dia peluang maafkan dia. Ni aku bercakap dengan member sekolah lama je pun dah nak break.

Ahhhhhhhhhhhhhhhh memang aku tak boleh terima semua ni. Tapi demi dia, dia yang nak semua ni. Aku lepaskan dia walaupun aku terpaksa. Dia tak tahu ke yang aku sayang dia. Hmm sabar farah, dia nak break jugak. Agaknya dia betul-betul marah and dah benci aku kot. Aku faham. Aku tak layak untuk dia pun. Dia baik, patut dapat perempuan yang baik. Bukan macam aku ni. Biarlah dia dapat perempuan yang lebih baik dari aku. Aku doakan kau bahagia bila kau dah jumpa penganti.

Aku tetap akan tunggu kau seperti yang aku janji dulu. ilysm  Jangan nak mimpilah farah kau dapat dia balik. Tak kan dapatlah weh. Untunglah siapa yang dapat dia lepas ni, kepada perempuan yang dah dapat dia. Tolonglah jaga baik baik, jangan pernah buat apa yang aku pernah buat dekat dia walaupun hal tu alaaa kecik je kot. Hmm jaga dia untuk aku. Dia seorang yang setia. Cehh. Untunglah siapa dapat.