Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

12 March 2011


Aku memang suka hidup macam ni ==' Penuh dengan ujian dugaan dan rintangan segala bagai. Sekarang dah single and tak di taken oleh Asyraf Arif lagi :'( Memang boringkan single ni. Dah tak ada lagi orang nak cakap "iloveyou", "imissyou" Tak ada lagi semua tu, yang ada pun dapat dari kawan kawan. Nak mula hidup baru? Err perlu ke weh? Rasa macam malas pula aku, nanti kecewa lagi. Menangis tak habis habis sampai mata bengkak. Eee membazir air mata aku je. Dah tak larat dah dengan semua tu.

Now aku tengok dia pun busy mengalahkan orang bekerja je. Hmm apalah dia buat sekarang ni aku pun tak tahu. Semalam petang call kata malam nak text. Aku tunggu macam orang bodoh je. Tak ada pun text dari dia. Aku tahu dia ada sembunyikan sesuatu dari aku, tapi aku rasa aku dah tahu apa dia. Astarfirullahalazim, kalau betullah dia macam tu. Memang aku tak terima dia lagi.

Sudah sudah jangan tension tension lagi Farah Dayana. Buat sakit kepala je fikir semua tu. Now chill je okay. Kawan kawan ada, family ada diaorang boleh happykan kau.