Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

04 February 2011

Semalam tengah best-best gosip dengan adik, tiba-tiba ada call in pulak. Aku buat tak tahu jelah kan. Ganggu orang je. Tak lama tu, dapat text pulak. Terkejut nauzubillah. Ya allah, aku rindu gila dekat dia. Baru sekarang kau nak cari aku kan? Mana kau pergi selama ni? Aku text dari tahun lepas kau tak pernah nak reply, handphone asyik off je dua puluh empat jam. Tup-tup hari ni pulak kau cari aku. Ingatkan dah lupa aku. Selama ni aku tunggu text dari kau je bie.

Patutlah selama ni tak dapat nak contact kau, kau stay oversea empat bulan rupanya. Bukan nak bagitahu aku awal-awal. Bukan main risau lagi aku dekat kau. Sumpah rindu gila. Last jumpa pun masa bulan april tahun lepas kan? Lama gila. Babe, ada masa nanti aku nak jumpa kau. Nak share macam-macam dengan kau. Happy kau ek text dengan aku semalam. Rindulah, tak kan lupa akulah. Haha poyo weh :-P Dont worry lah, aku pun tak kan lupakan kau.

Dari dulu lagi kau care gila pasal aku kan. Sayang kau weh! Ingat tau. Kita jangan lost contact. Putus kawan pun jangan. Ada masa kita lepak, iloveyou bestie