Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

02 January 2011

Epot ♥

Wahai sayangku, sedih aku baca blog kau tahu tak. Kenapalah kau suka buat aku menangis dan sedih? Kau memangkan. Sekarang tiba masa aku balas balik. Ehemm testing one two three. HAHA. Effa Syafiqa Nabila, aku tahu kau sedih sebab aku nak tinggalkan kau dan sekolah munshi tu. Kau pun tahukan aku tak boleh stay dekat munshi lagi? Perangai aku macam mana kau tahu semua tu kan? Aku dah banyak berubah pun lepas aku tak berkawan dengan H lagi. Sekarang ni aku nak kau jaga diri baik-baik dekat sana. Jangan nakal-nakal, nak nakal tu boleh tapi kurangkan sikit. Ingat SPM tahun depan. Belajar rajin-rajin weh. Buktikan dekat abah dengan mama kau yang kau boleh berjaya nanti. Pasal kita kau jangan risau sangat, kalau kau bukan macam L InsyaAllah persahabatan kita kekal sampai bila-bila. Aku harap sangat kau bukan macam dia. Nanti pilih jurusan apa yang kau betul-betul minat. Buat pilihan tepat, jangan salah pilih menyesal tak sudah nanti. Aku nak pesan ni, kau jangan pilih salah kawan faham? Kau tahu bezakan yang mana baik dan yang mana buruk right? So, jangan salah pilih. Aku harap kau tak lupakan aku macam tu je, nanti bila cuti datang lepak rumah aku lagi. Ada masa aku datang rumah kau okay. Aku janji bila aku balik je rumah aku akan text kau or call kau. If dekat hostel susah sikit. Take care Epot. Aku akan selalu rindu kau. Jangan risau. ILOVEYOU FRIEND 

Esok aku tunggu kau dekat depan kedai topup okay. 
Kita masuk sekolah sama-sama.