Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

29 December 2010

Nak Lagi ='|

Tadi pagi-pagi lagi dah gerak pergi genting, pukul 6.30 keluar rumah. Dalam pukul 9 sampai sana dah. Sampai je terus pergi check-in hotel First World, bapa dia lah. Boleh pula dalam beribu bilik dekat situ semuanya nak full. Tak dapat nak stay satu malam. Tak puas tahu tak! Okay dah tu terus pergi beli ticket. Masuk-masuk je, waa macam-macam orang ada dalam tu. Ramai gila, pening kepala aku. Yang ramainya cina, india, arab and indon. Melayu? Err boleh dikatakan 30% je. Permainan first yang aku naik corkscrew. Nak beratur bukan main panjang lagi. Tak apa. Nak naik punya pasal sabar je. Okay dah sampai turn aku. Walaweh nak tercampak aku masa dalam tu. Nak pula badan kecik plus keding. Sumpah aku rasa macam nak terkeluar dari dalam tu. Melambung-lambung aku. Pehh nak naik lagi, tapi tak larat nak beratus panjang berjela tu. Second naik flying chair, ni pun boleh tahan bestlah. Tak seram sangat macam corkscrew tu. Last naik roller coaster, ni pun seram sikit je tapi bestlah. Semua yang ada dekat genting tu best. Aku tak dapat nak naik macam-macam dekat sana. Nak beratur je dah setengah jam. Pukul 4 dah gerak balik. Ayah lah, entah apalah die nak balik awal sangat. Tengok bola dekat sana pun boleh. Aku teringin nak naik space shot, tapi yang ni lagi lah. Masyallah, bukan main panjang lagi barisan. Aku dah beratur mula-mula tu, last-last dah give up. Sumpah tak puas lagi. Nakkk lagii. Sebab ayah malas nak tunggu lama. Dengan jalan jam lagi dekat KL tu. Yelaa aku ikut jelah die nak balik sangatkan. Tahun depan boleh pergi lagi.