Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

07 January 2011

Haram Jadah Di Sekolah

Masa first day dekat sana macam haram, tak suka doh. Yelaa jumpa semua orang yang tak kenal. Masa hari pendaftar tu pergi kantin dengan mama pastu nampak pula dak Eizreen nama macam perempuan sial. Aku tak tahu pun kau sekolah situ weh. Kau pun terkejut nampak aku kan. Dia datang pada aku, bodoh punya Yen! Tak takut dengan mama aku ek, siap senyum lagi dengan mama aku. Pastu dia tanyalah aku masuk apa, aku cakap lah PPU. Sama khusus dengan kau, tapi kau form 5. Lepas tu aku jumpa Khairul Amzar a.k.a Chacha. Hahaha sedap nama kau. Terkejut juga aku bila nampak dia dekat sekolah tu. Tahun lepas dia cakap siap sumpah lagi dia pindah sekolah. Tak nak sekolah meltec lagi. Asal kau ada lagi dekat meltec ni weh? Menyemak je. Haha. Asal jumpa aku je kau buat muncung kan cha? Menganjing aku lah tu. Pic aku dalam fb banyak buat muncung je kan. Pastu kau bagitahu tahu kawan-kawan kau yang aku ni adik angkat kau. Eh bila masa aku berangkat dengan kau ni cha? aku tahu kau cakap macam tu sebab nak suruh dorang jaga aku. Thanks cha, sayang kau lah. Okay lepas tu kau blah. Pastu pergi asrama hantar barang, kemas-kemas semua. Tak lama tu mama dah balik :'( Nak nangis time tu tapi aku tahan je. Esok pula ada hari muhibah lagi dan seterusnya hari jumaat tamat sudah. Tapi hari jumaat tu lah aku paling benci, ramai budak lelaki form 5 panggil panggil aku. Kalau panggil adik tu okay lah, ni tak. Farah syg yang dia panggil. Ee geli aku! Aku buat tak layan je. Kalau layan nanti kena marah. Pastu ada budak form 4 tak tahu lah kelas mana, masa dalam dewan time tengah beratur nak pergi daftar kelab & persatuan. Tiba-tiba ada budak tu panggil "FARAH DAYANA". huh? Mana dia tahu nama aku weh? Sumpah aku tak kenal. Pelik -.- Member-member dia pun aku tak kenal juga. Pastu time dah duduk pun, asyik pandang je. Pehhh! panas sial. Mesti ada tak kena ni. Aku buat bodoh jelah. Time nak balik budak perempuan keluar dulu, dia tunggu dekat tepi pintu dewan. Pastu panggil-panggil aku minta number segala. Hahahaha bodoh je. Aku pandang je die terus blah. Dah lah kakak kakak form 5 dah pesan jangan pandang lelaki. Memang aku tak pandang pun, tapi terpandang. Haha. Tapi aku pandang sorang je :) Tak lain tak bukan lagi, <-ayat ape ni sial? Haha Asyraf Arif le. Sape lagi aku nak pandang dekat sana tu. Aku bengang weh dah ramai orang cakap bila aku jalan je semua cakap pendeknyeee. Kebanyakkannya form 5 lelaki. Pendek tu aku boleh terima lagi. Ni lagi satu time nak balik rumah, aku jalan lah kaki turun bawah dekat guard pintu masuk tu. Pastu ada sekumpulan lelaki form 5 agaknya. Pehhh! Memang kurang ajar, babi! Ada ke patut dia tanya "DARJAH BERAPA NI?"  Eh bodohnya. Budak sekolah rendah tak pakai kain biru derr. Haha sumpah bodoh. And lagi sorang lagi best ayat dia "Sekolah tadika eh dik?" Bapak kau sial! Aku diam je. Tak nak aku nak jawab pula. Ni bukan munshi weh. Haa lepas tu jumpa zizi budak tuisyen dulu, lama tak jumpa kau weh. Last jumpa masa main boling dengan budak-budak dulu. Ingatkan tak kenal aku dah. Panjang plak entri aku kali ni. Mampus ah, tak ada sape nak bace. Aku punya suka lah nak cakap apa. Ni blog peribadi aku. Tak ada sorang pun tahu. Pasal asrama aku tak story, tension gila kot.