Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

28 December 2010

Aku Dah Puas

Hey baby, lepas ni tak payah nak tipu aku lagi tau. Aku tak suka, jujur je dengan aku apa perasaan kau sekarang. Apa kau cakap? Sayang aku? Hmm sayang ye? Suka sangat tipu aku kan. Kalau kau sayang aku, kau tak buat aku macam ni tau. Kau mesti jaga perasaan aku sebaik mungkin. Tapi tak pun, aku tak nampak semua tu. Yeah aku mengaku selama ni aku banyak sakitkan hati kau. Text-text aku sent dekat kau pun ayat aku tu menyakitkan hati kau. Tapi apa yang aku cakap semua tu betul . Kau kawan aku okay? Aku tak nak lebih dari kawan lagi dengan kau. So aku kena layan kau sebagai seorang kawan bukan bf. Faham?

Satu malam tu kau text aku just nak minta tolong share RM1. For what? Kau cakap ada hal penting. Hal pentinglah sangatkan malam-malam buta ni. Bila aku tanya hal apa tak reply pula. Bila call pula tak nak angkat apahal? Masalah betullah kau ni. Text aku semata-mata minta share kredit. Aku tak kisah sangat pasal nak share ni. Tak kan nak kedekut dengan kau, selama ni pun tak pernah. Bagi kau je aku ni kedekut. Aku dah bagi tu hargailah. Ingatkan text aku sebab rindu ke. Haha. Mustahillah kau nak rindu aku. Selama ni je cakap imy, ily segala.

Mulut wey semua orang boleh cakap macam tu. Aku pun bolehlah, tapi aku tak pernah tipu kau. Aku jujur depan umum ni, saya Noor Farah Dayana Binti Manan masih sayangkan A***** A*** walaupun dah tak ada apa-apa hubungan lagi dengan dia. Perlu ke aku taip nama kau terang-terang? Bukan aku tak nak, tapi takut kau tak suka and nanti kau text aku marah-marah sebab malukan kau dekat blog aku ni. Maaf, aku tak ada niat nak malukan kau. Aku nak luahkan apa yang aku rasa je. Aku dah janji tak nak cakap pasal kau dekat blog aku ni lagi, tapi kali ni terpaksa. Sorry. Kalau kau nak marah aku kau marah jelah okay. Aku terima.

Mood : Sedih + layan lagu Hati Yang Kau Sakiti