Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

08 November 2010

Sorry Girl :)

Hey girl! sorrylah kan buat kau nangis dekat sekolah tadi. Aku tak tahu pulak kau akan nangis kan. Tak ade niat pun sebenarnye. Aku cakap benda yang betul tak? Aku jujur tu. Aku bencilah tak suka weyy. Tiba-tiba je kau datang dekat aku, pegang tangan aku segala cakap ayat yang merepek kot bagi aku. EEii tolong lah. Geli weyy! Kau ape tahu? Selama ni asyik nak ikut kepala kau je. Ape aku cakap semuanya salah kan? Sekarang baru kau tahu kan aku macam mane? Hati dah keras weyy. Tak kan lembut dengan kau lagi. Lepas ni tak payah lah kejar-kejar aku lagi dekat sekolah. Terpulang kau lah nak cakap aku ni ape.  Aku dah tak kisah dan tak pernah nak kisah pun. Aku pun tak nak macam dulu lagi. Biasa biasa sudah le. Lagi satu, nanti mengadulah kat semua orang yang aku ni jahat okay? Penting tu. Jangan lupa tau tau! Kau kan baik. Best teramat sangat dapat kenal kau. Sumpah tak pernah jumpa kawan macam kau sebelum ni. :DD

Friendship is over