Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

03 November 2010

Aku kuat kan ?

Aku kena kuat kan ?
aku dah boleh terima kenyataan :) 
dah farah , tak payah sedih sedih lagi .
kebahagiaan family die lebih penting .

Thanks Yaya , Ayiz , Kiah and Sys Meera 
Bagi semangat kat farah 

To Asyraf : Aku okay bhaii , jangan risau
               aku faham masalah kau 
             Chill :)

p/s : thanks kiah dah bagi tahu aku segala segalanya .
kalau tak sampai bila pun aku tak faham
acap gila tu bukan nak bagitahu