Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

09 November 2010

Ouh Yaya

Aku ingat lagi apa yang Yaya Azlan cakap pada aku. *Balas balik apa yang dia dah buat pada kau. Yeah, bukan aku tak nak balas balik tapi aku tak berani lah. Kau pun tahu aku macam mana kan? Lembik! Biarlah kan dia nak buat apa pada aku macam mana sekali pun. Tapi kalau kau dekat tempat aku, mati si tetttt tu kena dengan ayat-ayat nganjing kau tu kan. Aku sendiri tak boleh tahan. HAHA. Btw, thanks a lot weyy. Kau banyak bagi semangat dekat aku. Sampai sekarang aku ingat. Kalau aku tak luahkan pada kau hari tu. Entah macam mana lah aku ni kan. Sekarang ni aku dah tak berapa nak kisah sangat dah dekat dia. Syukur juga lah. Kalau tak dulu macam orang gila aku ni. I love kawan