Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

16 November 2010

Crying :'(


Aku tak tahu nak buat ape lagi 
Menangis, menangis dan terus menangis
sampai bila kan aku nak menangis
Now semuanya dah selesai
Aku terpaksa buat semua tu 
Aku tak boleh terima :'( 
Ya allah, kenapa lah hidupku penuh dengan dugaan
 I'll be waiting for you CAPITAL A 
Eh tapi tak mungkinlah
family kau tak suka kau couple dengan aku
So, buat ape aku terhegeh-hegeh dekat kau lagi kan
Orang dah tak suka, tak boleh dipaksa
Tapi kan kenape susah sangat nak lupa kan kau?
Ishh! hari hari fikir pasal kau -.-
Aku dah penat nak menangis pasal kau lagi
FAMILY DAH TAK SUKA
buang air mata je menangis
Thanks selama 3 bulan 3 minggu 5 hari
Baik berpisah kalau terus macam ni kan
Seksa perasaan sendiri je
Take care Capital A
I'll miss you

YAYA AZLAN AND EFFA SYAFIQAH NABILA
Betul kata kata kauuu. Kenapa dari dulu aku tak nak dengar cakap kau. Sekarang baru mau menyesal. Eh tak ada lah sampai menyesal. Nasib baik korang ada bila aku ade masalah. Thanks wey. Sekarang semuanya dah selesai.

p/s : Amek kau! Warna merah segala. haha