Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

03 November 2010

"Im breaking up with you"

"Im breaking up with you"

Manis tak ayat ni ? Yeah sangat manis kan ?
Ayat ni lah Asyraf bagi kat aku 

Thanks Asyraf buat aku macam ni 
Sumpah aku tak boleh terima
Kau tahu kan aku sayang kau 
Alaa janji tak boleh pakai kan

masa tengah post ni  air mata aku mengalir 
sampai bengkak mata wey