Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

23 November 2011

Yess aku bahagia gembira riang teruja dengan life aku sekarang ni. Nak tahu sebab apa? Semuanya sebab hadirnya seorang insan yang bernama jeng jeng jeng haha nak bagitahu ke? Eh secretlah, alaaa semua orang dah tahu kot sampai mama pun tahu. Muhammad Aliff bin Rashid tu lah orangnya, dialah dah menyinari warna warna kehidupan aku (asal ayat aku skema semacam je) lantak ah aku punya suka ah aku nak cakap apa pun kan. Aku sayang dia sangat sangat sangat sangat! Semakin hari semakin bertambah sayang aku dekat dia. Apa kau dah buat dekat aku ni bie? Haha! Yang penting setiap detik setiap saat setiap minit setiap jam dia selalu buat aku happy je. Kadang kadang boleh gilalah layankan perangai dia ni.

Declare dengan dia time birthday dia 27 october 2011, aku sengaja pilih tarikh tu kalau tak dia nak lebih awal, tak nak aku lah, gelojoh nau awal awal. Tarikh tu paling bermakna bagi aku apatah lagi dia kan. Macam manalah kita boleh kenal kan? Haha panjang ceritanya kan bie? Kalau story pun tak habis. Apa apa pun aku nak ucapkan ribuan terima kasih dekat Muhammad Izzat bin Borhan :) Kau yang bagi nombor aku dekat dia, then bila dia dah couple dengan aku kau nak touching pulak. Kisah pulak aku kan. Haha. Iloveyousomuch Muhammad Aliff <3