Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

29 November 2011

Hari ni dua puluh sembilan november dua ribu sebelas bersamaan hari selasa. Aku dah buat kerja bodoh kot aku rasa tapi tak berapa nak bodoh sangatlah. Orang tu tak salah kau bodohkan dia kenapa bodoh? Dan disebabkan perkataan aku yang bodoh ni lah aku patahkan simcard aku. Hahahahaha happynya :( Sumpah macam bodoh. Padan muka kau FARAH! Orang tu betul betul sayang dekat kau, kau sikit pun tak menghargai dia kan? Eh apa pulak, aku hargai tau. Bukan selama ni orang macam dia ke yang kau nak? Pandai jaga hati kau, pandai ambil hati kau, ambil berat tentang kau, bagi kau kasih sayang and sanggup dari alor gajah tu datang jumpa kau.

Apa lagi yang tak cukup Farah? Dia dah cukup baik dah. Dia sendiri kata dia dah banyak berubah. Hmm kalau perangai kau still macam ni Farah, memang tak kekal lah hubungan kau dengan dia. Tapi dah terlambatkan? Dia tak cari aku pun sekarang ni. Dia diam mungkin tengah belajar nak lupakan aku. Tak apa, aku tak marah pun. Aku suka :) Sebab aku tak nak dia menderita dengan aku. Dia tak bahagia dengan aku. Hmm aku tak tahu nak buat apa lagi. Aku minta maaf sebab tak dapat jadi yang kau inginkan. Aku nak kau tahu satu je, aku tetap sayang kau.

#Tak lama lepas dua jam dia cari balik. Hihi. Happynyaaa. Mengada ngada je kau ni sebenarnya Farah.