Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

25 March 2012

Aku redha aku pasrah aku redha aku pasrah aku redha aku pasrah, harhar dah macam perempuan tak betul je aku ni. Okay okay aku sakit hati sekarang ni. Mana taknya, even aku dah break dengan dia dua bulan tapi aku still sayangkan dia sampai sekarang and still tunggu dia and mengharap macam orang bodoh. Harhar. Tulah Farah Dayana. Degil sangat. Orang tu dah kata lupakan dia lupakan dia. Kau tak nak dengar. Hati ni tak boleh paksa kan? Tolonglah faham -.- Okay no phone dia aku dah delete, account fb aku dah block, gambar aku dah padam, link blog aku ni dulu pun nama dia aku dah tukar. Baju and phone dia bagi je aku belum buang buang lagi. Hewhew. Tinggalkan lah juga kenangan dengan dia. Tahu tak kenape aku buat semua ni? Sebab aku terbaca wall dia yang mungkin dia ada hati dekat budak kelas dia. Budak budak dok sebut sebut, hati aku hancur punah dah ni :'( Ececeh sudahlah Farah Dayana. Jangan diingat lagi dia. Lupakan! Insyallah kau boleh. Lambat atau cepat je masanya. Doakan dia bahagia dengan hidup dia.