Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

28 January 2012

CLASH. Akhirnya kau keluarkan juga ayat tu yang telah kau simpan lama. Ya allah, kau kuatkan hambamu ini ya allah. Aku tak kuat nak hadap benda benda ni. Sampai hati kau buat aku macam ni, merayu rayu suruh lupakan kau. Aku tahu kau boleh semua tu tapi aku? Tak boleh. Kalau boleh dari dulu aku dah tinggalkan kau. Aku sayang kau. Sayang sangat sangat tapi kenapa kau buat aku macam ni? Kau tak fikir perasaan aku. Kau tak fikir semua tu. Memang kau nampak aku buat tak tahu. Sebab diam diri lebih baik. Tapi bukan cara terbaik untuk menyelesaikan masalah. Sebab kau layan aku macam aku ni bukan awek kau. Kenapa benda yang sama berulang dalam hidup aku? Dulu Asyraf and sekarang Aliff. Aku tak pernah sayang orang macam ni lah. Aku cuba. Yess aku cuba untuk lupakan kau. Tu yang kau minta. Tapi kalau tak boleh aku minta maaf. Aku minta maaf juga sebab terlalu sayangkan kau. Terima kasih untuk selama ni. Kau baik sangat. Even kau sakitkan hati aku kadang kadang kau tak perasan. Tapi benda tu semua aku sabar sebab aku sayang kau.