Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

26 March 2011

Bapak sumpah bosan sial hari ni. Tadi aku bangun awal gila lah kan pukul 5.30 pagi. Bertuah mama ada anak macam aku ni. Bangun pagi bukan nak buat apa, solat ke kemas rumah ke ni tak bangun terus mengadap FACEBOOK, macam hanat je perangai. Then aku nampak mama busy tengah menyiapkan diri nak pergi office, aku pun apa lagi terus tanya 'Mama nak pergi office ke? Nak ikut boleh?' Mama pun cakap 'Dengan tak mandi ni nak ikut mama' Haha chill mama nak pergi mandi lah ni. Lepas siap siap hantar pulak adik aku pergi sekolah, hari sabtu pun nak sekolah ke? Kelam ah, kononnya kelas tambahanlah kan. Kalau setiap minggu kau pergi kelas tambahan kau tak dapat 5A kau siap!

Okay sampai je office mama cari parking. Then pergi breakfast dekat The Windmill. Lepas breakfast balik office. Tak tahu nak buat apa dekat sana, mula mula cadang pukul 1 kang nak pergi DP last last tertidur dari pukul 10 pagi sampai 3 petang. Haha. Memang mama bangga ada anak dara macam ni yang kuat tidur -.- Pukul 5 mama habis buat kerja terus pergi makan dekat Bistro Year 1673 dekat Jonker Street. Aku order Beef Tenderloin, pehh bapak dia sedap sial chef tu masak. Bapak siapalah kan. Wink wink ^^ Ahh lebih lebih pulak kau Farah! Eh lupa nak cakap, macam manalah si jantung hati aku tu dekat asrama. Risau aku dibuatnya. Cepatlah balik bie, rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuu ni.