Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya. Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.Sesungguhnya orang yang berkali-kali gagal bercinta, pada suatu saat akan bertemu juga cinta sejati yang ditunggunya.

04 February 2011

Aku tak lupa kau lah budak! Sorry tak ada masa untuk kau selama ni. Ye aku tahu aku busy sekarang ni, bukan main busy lagi kan -.- Tak ada masa nak wall-ing, tak ada masa nak text and tak ada masa juga nak on the phone kan. Sorry tak reply text kau, low of creditlah. Aku sekarang ni pakai phone macam tak pakai je. Now tengah cari masa untuk lepak dengan kau. Bila haa? Tak tahu bila free. Mungkin esok aku free. Aku suruh mama aku hantar aku dekat rumah kau. *Kalau dia rajinlah. Lagi satu, kau jangan fikir yang aku ni dah lupa kau. Tak sayang, aku tak pernah lupa. Surat yang kau bagi aku tu aku tu aku masih simpan elok lagi :) Btw, aku senorok baca blog kau. Menarik. Boyfried ye? Haha